سرلشکر باقری: هر ۶ ماه شاهد ارتقاء چشمگیر توان دریایی ایران خواهیم بود سرلشکر سلامی: امروز قدرت ما ده‌ها برابر بیشتر از سال گذشته است/ ایران در مذاکرات، با شکوه ایستاده رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب: قدرت ایران آمریکا را به مذاکره واداشته است سردار حاجی‌زاده: ایران امروز قوی‌تر از گذشته است/ تهدید نظامی علیه کشور واقعیت ندارد آیت الله سیستانی در دیدار با آیت الله جوادی آملی: نگاه ما به حوزه علمیه قم، هیچ تفاوتی با نگاه‌مان به حوزه نجف ندارد سرلشکر باقری: ممکن است دشمنان آغازگر یک درگیری باشند، اما پایان درگیری، زمان و مکان درگیری را ایران مشخص خواهد کرد پزشکیان: ایران و ازبکستان پاره‌های یک پیکرند سخنگوی دولت: سفر رئیس‌جمهور روسیه به ایران در دستور کار است پزشکیان: مهم‌ترین مشکل در محیط زیست نبود برنامه جامع است بازدید سرلشکر باقری از کارخانه‌های نیروی دریایی ارتش در بندرعباس ظریف: اگر توافق نشود، مقصرش طرف آمریکایی است پزشکیان: در مذاکره جدی و به‌دنبال توافق هستیم، اما کنارگذاشتن تأسیسات هسته‌ای قابل‌قبول نیست بررسی تنش هند و پاکستان و حادثه بندر رجایی در کمیسیون امنیت ملی سرلشکر باقری: نیرو‌های مسلح برای هر شرایطی آمادگی کامل دارند اراذل و اوباش در لیست قرمز مجلس

نظرخواهی از مردم کیفیت خدمات‌رسانی در سیستم اداری را بالا می‌ّبرد

نماینده مردم گرگان در مجلس گفت: نظرخواهی از مردم و امتیازدهی آنها به خدمات‌رسانی در سیستم اداری، به افزایش کیفیت خدمات در این بخش کمک می‌کند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۴ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 17
کد خبر: ۱۳۸۷۱۷

غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نظرخواهی از مردم در باره خدمات رسانی در سیستم اداری گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند مردم ولی نعمتان ما هستند و باید آنها را تکریم کنیم.

وی افزود: هدف حاکمیت ایجاد رضایتمندی در میان مردم و خدمات رسانی به آنهاست و نظرخواهی از مردم در باره کیفیت این خدمات رسانی در سیستم اداری به افزایش و ارتقاء در این حوزه کیفیت در این حوزه کمک می‌کند.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مدیر هوشمند کسی است که نظرات و پیشنهادات و انتقادات مردم را برای افزایش کیفیت خود مد نظر قرار دهد و از این طریق کیفیت کار خود را افزایش دهد.

منتظری خاطرنشان کرد: نظرخواهی از مردم باعث می‌شود تا خدمات سازمان‌ها هم با کیفیت بیشتری همراه باشد.

وی در پایان گفت: ما هیچ گاه نمی‌توانیم خود را بی نیاز از نقد بدانیم و نقد و انتقاد همواره ما را در پیشرفت کار کمک می‌کند.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار