نظرخواهی از مردم کیفیت خدمات‌رسانی در سیستم اداری را بالا می‌ّبرد-راهبرد معاصر
حکم جدید حسین هدایتی صادر شد | محکومیت ۱۲۰۰ میلیارد تومانی فرمانده نیروی زمینی سپاه: پرندۀ فوق سبک حامل شهید مازندرانی براثر «گیر کردن» و «اصابت پره به کابل برق» سقوط کرد پزشکیان به باکو می‌رود صابر برزکار شرور مسلح معروف به هلاکت رسید + عکس بخشنامه عارف به کلیه دستگاه‌های اجرایی و استانداری‌ها درخصوص بکارگیری جوانان، زنان و اقوام در سطوح مدیریتی معاون سیاسی سپاه: مردم ایران در مسیر درست تاریخ ایستاده اند | جوانان تحت تاثیر جنگ روانی دشمنان قرار نگیرند فرمانده نیروی دریایی ارتش: ناو هواپیمابر، ۱۶ ناوشکن و ناوچه آمریکا را در منطقه رصد می‌کنیم | محموله نفتی توقیفی را پس گرفتیم استانداران جدید بوشهر و استان مرکزی معرفی شدند پزشکیان خطاب به سران رژیم اسرائیل: تجاوز به حریم و امنیت خود را بی‌پاسخ نمی‌گذاریم | اگر آتش‌بس را بپذیرند ممکن است در نوع و شدت پاسخ ما اثر داشته باشد حسین طائب: آمریکا به دنبال جنگ مدیریت شده است | از آنجایی که فکر نمی‌کنید تصویر آمریکا و اسرائیل عوض خواهد شد سرکرده تروریست‌های حادثه تفتان به هلاکت رسید + عکس نامه همسر شهید جهاندیده خطاب به رهبر انقلاب + ویدئو جانشین فرمانده‌کل سپاه: عملیات وعده صادق ۳ حتمی است شایعات درباره سردار قاآنی برای چه بود؟ | توضیحات جدید سخنگوی سپاه سردار مرتضوی‌: تروریست‌های تفتان را ۱۵ ساعته به هلاکت رساندیم

نظرخواهی از مردم کیفیت خدمات‌رسانی در سیستم اداری را بالا می‌ّبرد

نماینده مردم گرگان در مجلس گفت: نظرخواهی از مردم و امتیازدهی آنها به خدمات‌رسانی در سیستم اداری، به افزایش کیفیت خدمات در این بخش کمک می‌کند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۴ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 17
کد خبر: ۱۳۸۷۱۷

غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نظرخواهی از مردم در باره خدمات رسانی در سیستم اداری گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند مردم ولی نعمتان ما هستند و باید آنها را تکریم کنیم.

وی افزود: هدف حاکمیت ایجاد رضایتمندی در میان مردم و خدمات رسانی به آنهاست و نظرخواهی از مردم در باره کیفیت این خدمات رسانی در سیستم اداری به افزایش و ارتقاء در این حوزه کیفیت در این حوزه کمک می‌کند.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مدیر هوشمند کسی است که نظرات و پیشنهادات و انتقادات مردم را برای افزایش کیفیت خود مد نظر قرار دهد و از این طریق کیفیت کار خود را افزایش دهد.

منتظری خاطرنشان کرد: نظرخواهی از مردم باعث می‌شود تا خدمات سازمان‌ها هم با کیفیت بیشتری همراه باشد.

وی در پایان گفت: ما هیچ گاه نمی‌توانیم خود را بی نیاز از نقد بدانیم و نقد و انتقاد همواره ما را در پیشرفت کار کمک می‌کند.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده